Reklame kampagnen

173,00 DKK ex. moms | 216,25 DKK incl. moms

Forfatter:Ole E. Andersen
Indbinding:Garnhæftet
Omfang:70 sider
Sideformat:17 x 24 cm
ISBN:978-87-91171-87-1

Beskrivelse

Succesrige kampagner er baseret på godt forarbejde og en god kreativ briefing.

Bogen går igennem de vigtigste faser i planlægning og evaluering af en reklamekampagne.

Der er modeller for analyser af markeder, produkter, medier og målgrupper. Målet er at skabe relevant viden hos grafikere, webdesignere, tekstforfattere og Ad´ere for at udvikle effektive kreative strategier og koncepter.

Bogen henvender sig til to målgrupper:

  • Primært studerende på uddannelser, hvor udvikling af visuel identitet, design, reklame- og branding kampagner forventes baseret på en struktureret markeds- og modtagertankegang.
  • Sekundært kreative og projektledere og -koordinatorer i reklame- og kommunikationsbranchens, der har brug for at have en værktøjskasse stående på hylden.

 

Om forfatteren:

Ole E. Andersen, cand.scient.soc. (sociologi) har i mere end 30 år været en integreret og respekteret del af den danske kommunikations-, reklame og mediaverden. Og i mange forskellige roller. Efter 12 år i analysebranchen, var Ole E. adm. direktør i Dansk Reklame Film i 6 år, adm. direktør for Nordisk Film Distribution og rektor på Reklameskolen ligeledes i 6 år.